صافکاری بدون رنگ

این تصادفات ممکن است صدمات جانی و مالی برای افراد داشته باشد. هر چند که آرزو میکنیم هیچ وقت آسیب های جانی در هیچ تصادفی برای افراد وجود نداشته باشد. اما در اصل چیزی که در تصادفات مهم است میزان خسارت وارد شده به خودرو است. اگر تصادف به گونه ای باشد که خودرو نیاز به صافکاری داشته باشد چه بهتر است که بی رنگ باشد.

صافکاری بدون رنگ خودرو باعث میشود تا بعد از تصادف چیزی از ارزش یک خودرو کم نشود. صافکاری بی رنگ یک نوع خاصیت خدمات صافکاری pdr استارلوکس است که به شما عزیزان ارائه میشود. در این مقاله قصد داریم در مورد صافکاری بی رنگ به شما عزیزان توضیح ارائه کنیم.

انواع تصادفات و خسارات:

ما در تصادفات جاده ای چند نوع تصادف داریم که در این بخش به آن ها اشاره میکنیم. مورد اول تصادفات بدون آسیب هستند که از اسم این نوع تصادفات مشخص است که به چه صورتی هستند. این تصادفات معمولا صرفا یک برخورد کوچیک بدون هیچ آسیبی به خودرو هستند که شاید راننده اصلا متوجه آن نشود. توع بعدی تصادفات با آسیب بسیار کم مثل یک خط کوچیک روی خودرو هستند. معمولا در این تصادفات خسارات در حد خط و خش کوچیک روی خودرو است. مشکل خودرو در این مدل از تصادفات با خدمات پولیش خودرو در تهران استارلوکس حل میشود. یکی دیگر از انواع تصادفات تصادفاتی هستند که آسیب بیشتری به خودرو میرسد و بدنه خودرو را دچار مشکل میکند. در این نوع از تصادفات ممکن است میزان خسارت میلیونی محاسبه شود و آسیب جدی باشد.

تصادفات با آسیب های جدی:

همانطور که در متن قبل اشاره کردیم، ممکن است تصادفات جدی تر باشد و آسیب شدیدی به خودرو وارد شود. در این نوع از تصادفات شما در سریع ترین زمان باید به یک مرکز خدمات خودرو در تهران مراجعه کنید. ما در استارلوکس ابتدا خودرو را به صورت کامل بررسی میکنیم. اگر آسیب جدی باشد و به بدنه آسیب جدی وارد شده باشد آن را صافکاری میکنیم. ما در خدمات صافکاری خود از صافکاری بدون رنگ در تهران برای خودرو ها استفاده میکنیم. صافکاری بی رنگ در تهران یکی از خدمات بسیار معتبر استارلوکس میباشد. اگر خودرو شما نیز دچار این مشکل شده است شما میتوانید با کارشناسان استارلوکس تماس بگیرید. ما به صورت آنلاین و با تماس مستقیم همه روزه در خدمت شما عزیزان هستیم.

صافکاری بدون رنگ در تهران:

خدمات صافکاری بی رنگ در  تکنوروژ  جز پر طرفدار ترین خدمات ما برای مشتریان است. بسیاری از افراد هنگام تصادف نگران خساراتی هستند که به خودروشان وراد میشود. همچنین بهیشتر نگران میزان خسارتی هستند که در اثر تصادف به ارزش خودرو وارد میشود. اما واقعا نیاز به نگرانی نیست، چون ما در خدمات صافکاری بدون رنگ در تهران خودرو را بی رنگ در می آوریم. در این نوع صافکاری که با دستگاه صافکاری با مکش و ابزار های دیگر انجام میشود، خودرو شما بی رنگ صافکاری میشود. این نوع از خدمات نیاز به تخصص و مهارت صافکار دارد. در این مورد نیز در ادامه بیشتر برای شما صحبت میکنیم. شاید هزینه های صافکاری بسیار دارای اهمیت باشد. اما در اصل میزان خسارتی که به ارزش خودرو وارد میشود بسیار مهم است.

ما در این بخش قصد داریم خدمات صافکاری با مکش و ابزار آلات دیگر را به شما معرفی کنیم. همچنین به خودرو MG که در آن این خدمات انجام گرفته نیز خواهیم پرداخت. خدمات صافکاری بی رنگ در تهران استارلوکس جز بهترین خدمات صافکاری در تهران به شمار میاید. چرا که خودرو ها پس از تصادف با انجام این خدمات دیگر ارزشی از خودروشان کم نمیشود. پس در این موضوع بسیار هوشیارانه عمل کنید. حالا به سراغ این خدمات در استارلوکس میرویم و تجربیاتمان را به شما انتقال میدهیم.

مقاله پیشنهاد ی : منظور از شرایط کار موتور و خودرو چیست؟

انواع خدمات صافکاری:

همانطور که قبلا و در مقالات دیگر به آن اشاره کردیم، خدمات صافکاری به دو شکل است. صافکاری که خودرو نیازی به رنگ ندارد و با صافکاری با مکش و ابزار آلات دیگر درست میشود. به این نوع از صافکاری خودرو در تهران را صافکاری بدون رنگ در تهران میگویند. در این خدمات خودرو شما بدون هیچ گونه آسیب و با به روز ترین ابزار آلات دنیا صافکاری میشود. دلیل توصیه این نوع از صافکاری به جز تاثیر آن در ارزش خودرو، تاثیر ظاهری آن روی خودرو است. با این نوع صافکاری خودرو شما مثل روز اول شده و دیگر نیازی به رنگ زدن خودرو ندارید. همین موضوع باعث میشود تا خودرو شما مثل روز اول باشد.

اما نوع دیگر آن صافکاری خودرو به روش سنتی آن است. در این نوع از خدمات خودرو به شکل سنتی و قدیمی صافکاری میشود. اگر در خودرو شما آسیب جدی به رنگ و بدنه خودرو رسیده باشد، شما چاره ای جز صافکاری سنتی خودریتان ندارید. برای همین است که ابتدا خودرو شما توسط یک مرکز معتبر خدمات خودرویی باید بررسی شود. آسیب به رنگ و بدنه خودرو بسیار مسئله مهمی است و بسیاری از صافکار ها نمیتوانند آن را به خوبی در بیاوردن. حتی بسیاری از صافکار ها بعضی اوقات توانایی در آوردن خودرو را به روش صافکاری بی رنگ ندارند. ما در استارلوکس ۸۰درصد خودرو های که برای صافکاری مراجعه میکنند را بی رنگ در میاوریم. این نوع از صافکاری تاثیر محسوسی روی قیمت خودرو میگذارد.

تاثیر صافکاری روی ارزش خودرو:

مسئله ای که به آن اشاره کردیم و ممکن است بسیاری متوجه آن نباشند، تاثیر صافکاری روی ارزش خودرو است. در این قسمت قصد داریم به صورت کامل این موضوع را برای شما باز کنیم و تمامی ابهامات و شک ها را بر طرف نمایم. در قسمت تاثیر صافکاری روی ارزش خودرو دو مسئله بسیار مهم است. یکی میزان آسیب وارد شده به رنگ و بدنه خودرو است. دومین موضوع نیز اهمیت انتخاب یک صافکار خوب است. هر دوی این مسائل تاثیر بسزایی روی ارزش خودرو شما میگذارند. مکمل این دو است که میتواند ارزش خودرو شما را حفظ کند. ما در این بخش به این دو موضوع خواهیم پرداخت.

تاثیر آسیب بدنه روی ارزش خودرو:

یکی از مورادی که به آن اشاره کردیم تاثیر آسیب بدنه خودرو است. ممکن است تصادف یک خودرو به رنگ و بدنه خودرو آسیب جدی وارد کند. در این موارد کارشناس باید خودرو را به صورت کامل بررسی کند. اگر خودرو شما آسیب جدی در زمینه رنگ و بدنه داشته باشد و خودرو شما دچار افت قیمت میشود. در این زمان شما باید از خدمات صافکاری سنتی خودرو استفاده کنید. در این نوع خدمات در اصل چون خودرو دچار رنگ میشود، ارزش خودروی شما افت میکند. و علت دیگر آن این است که در ظاهر خودروی شما تغییری اساسی ایجاد شده که باعث افت قیمت میشود. این موضوع بسیار دارای اهمیت میباشد. البته جای نگرانی نیست همانطور که گفتیم ۸۰درصد خودرو ها میتوانند از خدمات صافکاری بدون رنگ در تهران استارلوکس استفاده کنند.

تاثیر صافکار روی ارزش خودرو:

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار روی ارزش خودرو، صافکار و خدمات صافکاری است. صافکار خودرو میتواند نقش بسزای در تعیین صافکاری بی رنگ و صافکاری سنتی داشته باشد. بسیاری از افراد به اصطلاح متخصص، چون توانایی بی رنگ در آوردن خودرو را ندارند، صافکاری سنتی انجام میدهند. پس انتخاب یک صافکار خوب میتواند نقش مهمی در روند صافکاری خودرو شما داشته باشد. استارلوکس دارای متخخصین حرفه ای در زمینه صافکاری بی رنگ در تهران است. برای همین ۸۰ درصد خودرو های که به استارلوکس مراجعه میکنند، بی رنگ صافکاری میشوند. اگر صافکار نتواند حتی به روش صافکاری با مکش و ابزار های تخخصی آن اینکار را انجام دهد، خودرو دچار افت قیمت میشود. متاسفانه بسیاری از افراد حتی با این روش نمیتوانند خودرو را بی رنگ در بیاورند.

علت استفاده از خدمات صافکاری بی رنگ در تهران:

علت های متفاوتی هستند که شما را مجاب میکند تا از خدمات صافکاری تکنو روژ استفاده کنید. یکی از علل مهم در خدمات صافکاری بی رنگ همانطور که گفتیم ارزش خودرو شما است. شما با انجام این مدل از صافکاری دیگر ارزش خودرو شما کم نمیشود. یکی دیگر از علت های استفاده از این نوع خدمات صافکاری استفاده حفظ ظاهر خودروی شما است. شما با خدمات صافکاری استارلوکس در هر دو نوع صافکاری یک خودرو زیبا حتی بعد از تصادف خواهید داشت. یکی دیگر از علت ها نیز طول مدت زمان در این نوع از خدمات است. با خدمات صافکاری استارلوکس شما در مدت زمان بسیار کمتری خودروی خود را تحویل میگیرید. این میزان زمان با توجه به میزان اسیب خودرو تعیین میشود. اما میزان تقریبی آن بین ۵ روز تا یک هفته توسط استارلوکس است.

برای صافکاری بی رنگ خودرو باید چه مورادی داشته باشد:

برای اینکه شما خودرویتان را بتوانید صافکاری مدرن یا صافکاری با مکش داشته باشید شرایطی مورد نیاز است. اولین شرط این اسن که آسیبی به رنگ خودرو شما وارد نشده باشد. البته ما در مواردی که خودرو دچار آسیب به رنگ هم شده باشد، خودرو رو بی رنگ در میارویم. البته ابتدا باید مشکل رنگ توسط استارلوکس به صورت کامل بررسی شود. اگر این مشکل و ریختگی رنگ زیاد نباشد، خودرو بی رنگ در میاید. مورد دوم آسیب بدنه است. در این مورد اگر آسیب به بدنه نیز جدی نباشد، خودرو میتواند بدون رنگ صافکاری شود. این موضوع هم بستگی به تخصص صافکار و میزان آسیب دارد. ما در استارلوکس ۸۰ درصد خودرو ها را بی رنگ و با این نوع خدمات در میاوریم.

دیگر مسئله ای که دارای اهمیت است توان بدنه خودرو است. بسیاری از خودرو ها بدنه ضعیفی حتی برای صافکاری به روش سنتی دارند. البته ما در استارلوکس توان صافکاری برای هر خودرو را بالا میبرین. در واقع ما با ابزار آلات خاصی این توان را برای صافکاری خودرو حفظ میکنیم. این سه مورد موضوعات اصلی ما برای صافکاری بدون رنگ در تهران استارلوکس است. ما پس از بررسی این موضوعات به راحتی شرایط خودرو شما را برای این خدمات بررسی میکنیم. در صورت داشتن هرگونه ایراد و هر گونه نیاز ابتدا به اطلاع مشتری میرسانیم. صافکاری pdr استارلوکس یک شیوه برای صافکاری بی رنگ در تهران است.

چه اجزایی توانایی این نوع صافکاری را دارند:

خب خوشبختانه جواب به این سوال بسیار ساده است. باید به شما بگویم که تمامی اجزای خودرو قابلیت بدون رنگ در آمدن را دارند. در واقع هر بخشی از بدنه خودرو میتواند با صافکاری بدون رنگ در تهران استارلوکس تعمیر شود. همچنین میتوان بخشی از خودرو را با صافکاری پی دی ار در آورد و بخشی دیگر به روش سنتی. اما برای اینکه همان میزان نیز از قیمت خودرو کم نشود، بهتر است آن قسمت تعویض شود. البته این موضوع نیاز به بررسی بیشتر توسط متخصصین تکنو روژ دارد. یعنی آن بخش از خودرو باید شرایط این را داشته باشد که شما این قطعه را تعویض کنید.

لیسه گیری بعد از صافکاری:

خب پیرو ویدیویی قبلی بسیار مشتاقیم تا نتیجه کار رو ببینیم. اما نیاز است ابتدا به یک موضوع اشاره کنیم و آن هم اهمیت لیسه گیری پس از خدمات صافکاری است. بسیاری از خودرو های که بی رنگ در میایند، اما رنگ آن ها قبلا دچار ایراد شده نیاز به لیسه گیری دارند. ما در صفحه لیسه گیری در تهران وب سایت استارلوکس به صورت کامل در مورد این موضوع حرف زدیم. اما وقتی خودرویی که از قبل رنگ آن دچار ایراد شده نیاز به لیسه گیری دارد. پس با تماشای این ویدیو با خدمات لیسه گیری ما هم آشنا میشوید. امیدواریم از دیدن این ویدیو که پیرو ویدیوی قبلی هست دیدن کنید و لذت ببرید.

نتیجه صافکاری بی رنگ و لیسه گیری:

همونطور که در ویدیو های قبلی مشاهده کردید، دیدید که با خودرو ام جی چه کردیم. حالا وقت دیدن نتیجه این خودرو رسیده است. با مشاهده تصاویر قبل و بعد این خودرو، فهمیدن تخصص مورد نیاز برای کار سخت نیست. اینکه یک خودرو با این این مشکلات چگونه به خوبی سر پا شده بسیار مهم است. همینطور در ویدیو های قبلی دیدید که یک بار دیگر این خودرو صافکاری و لیسه گیری شده. اما متاسفانه اینکار به خوبی تمام توسط متخصص آن انجام نشده است. اما استارلوکس این مشکل از پیش وجود داشته رو هم حل میکنه. البته باید اشاره کنیم که همیشه مشکلاتی که توسط صافکار ها به وجود میاد قابل جبران نیستن. ما برای متوجه شدن این موضوع ابتدا به صورت کامل خودرو را بررسی میکنیم. در صورت وجود امکان بازگشت به حالت اول ترمیم مشکلات قبل اینکار را انجام میدهیم.

صافکاری بی رنگ از کجا شروع شد:

اولین صافکار بی رنگ در دنیا کسی نبود جز اسکار فلایگ، یکی از کارمندان شرکت خودرو سازی بنز. او در ابتدا مشاهده میکرد که خودرو ها به راحتی دچار مشکلاتی میشوند که میتواند رنگ اصلاح شوند. او تصمیم گرفت با ایجاد حرارت و به حرکت در آوردن ملکول های بدنه خودرو، خودرو را اصلاح کند. او سختی زیادی در این مسیر کشید اما بالاخره به موفقیت رسید. البته او ابتدا اینکار را با یک دسته چوبی و یک چکش انجام میداد. اما این روش دارای ایراداتی بود و تصمیم به ابداع دستگاهی نوین برای اینکار کرد. او با اختراع دستگاه صافکاری مدرن موفق شد تا خدمت بزرگی به جامعه بشریت بکند. این فرد اولین کسی بود که صافکاری بدون رنگ را انجام داد. اما ابداع این روش به این آدم برنمیگردد و ریشه تاریخی دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد که ابداع این روش به دروه مصر باستان باز میگردد. البته نه برای صافکاری کردن ارابه های خود. بلکه آن ها برای صاف کردن اجسامی گران قیمت مثل ظروف طلایی اینکار را میکردند. آن ها با ضربات و ایجاد تغییرات ملکولی باعث صاف شدن این ظروف میشدند. پس به این شکل اولین صافکاری های جهان انجام شد. اما خدمات صافکاری بی رنگ به تازگی ابداع شده است. همینطور خدمات صافکاری بدون رنگ در تهران سابقه ای بیش از ۲۰ سال را دارد. استارلوکس مفتخر است که جز اولین ها و بهترین ها در این روش بوده است.

مقاله پیشنهادی “: مکانیک خودرو / تاریخ تولید باتری

مراحل انجام صافکاری بدون رنگ در تهران:

قطعا کار صافکاری روش های گوناگون و مراحل مختلفی هم دارد. ما در این بخش سعی کردیم تا تمامی مراحل را به صورت کامل به شما عزیزان توضیح دهیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر خودتون این مراحل رو مطالعه کنید. البته شایان به ذکر است که اشاره کنیم این مراحل نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. یعنی اینکار از پس یک متخصص با تجربه حرفه ای برمیاید. پس لطفا اینکار ها را خودتان انجام دهید.

مرحله ۱:

ابتدایی ترین و اولین مرحله بررسی دقیق خودرو توسط متخصصین تکنو روژ است. بسیاری از صافکار ها در سطح شهر تهران به راحتی از این موضوع میگذرند. حتی به شما میگویند که امکان صافکاری بی رنگ خودرویتان وجود ندارد. اما این موضوع به راحتی قابل تشخیص نیست و نیاز به بررسی دارد. استارلوکس برای خودرو شما اهمیت قائل میشود و به صورت کامل آن را بررسی میکند. پس از بررسی به صورت کامل نتیجه به مشتری اعلام میشود. پس از گذشت از این مرحله به سراغ مرحله بعدی یعنی آماده سازی خودرو میرویم.

مرحله ۲:

حالا باید خودرو آماده برای خدمات صافکاری بی رنگ در تهران شود. ما در این بخش اجزای اضافی و مزاحم برای کار را از بدنه خودرو جدا میکنیم. همانطور که در تصویر زیر خودروی ام جی را میبینید، سپر آن در مرحله دوم جدا شده است. اینکار برای کمترین آسیب وارد شده به خودرو و تمرکز بیشتر روی کار انجام میشود. حتی بعضا درب خودرو ها نیز برای اینکار جدا میشود. پس از این مرحله به سراغ مرحله سوم یعنی ایجاد یک سطح صیغلی روی خودرو میرویم.

مرحله ۳:

مرحله بعدی ایجاد یک سطح صیقلی روی محل آسیب دیده خودرو است. اینکار باعث میشود تا متخصص یا صافکار به راحتی بتواند روی کار تمرکز کند. همینطور با ایجاد یک سطح صیقلی و تمیز باعث میشود خودرو بهتر صافکاری شود. یعنی با اینکار راحت تر موج های روی بدنه خودرو توسط متخصص گرفته میشود. پس از این مرحله به سراغ مرحله چهارم یعنی انجام خدمات صافکاری بدون رنگ میرویم.

مرحله ۴:

در این مرحله متخصصین با ابزار آلات مخصوص و دستگاه های مخصوص خود، خودرو را صافکاری بی رنگ میکنند. این مرحله جز حساس ترین مراحل در صافکاری بدون رنگ در تهران است. صافکاری با مکش جز کار های است که هر کسی از پس آن بر نمیاید. اینکار نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. همینطور میزان ظرافت و دقت در اینکار نیز باعث حساس تر شدن اینکار میشود. در مرحله پنجم یعنی ثابت کردن وضعیت خودرو است که به آن میپردازیم.

مرحله ۵:

در این قسمت خودرو نیاز به ثابت شدن وضعیت پس از یک عمل جراحی سنگین دارد. بله واقعا متخصص با تجربه حرفه ای در اینکار یک جراح خودرو است. در این مرحله با ایجاد یک محیط با نور فرابنفش و نور خورشیدی وضعیت خودرو ثابت میشود. پس از ثابت شدن وضعیت خودرو به سراغ مرحله آخر میرویم.

مرحله ۶:

مرحله آخر مرحله پولیش کاری روی خودرو است. در این مرحله با توجه به اتمام کار و از بین بردن سطح صیقلی خودرو، کار پولیش انجام میشود. این مرحله یکی از مهم ترین مراحلی است که صافکار نباید از آن بگذرد. ما برای پولیش خودرو پس از صافکاری از بهترین مواد و تجهیزات مخصوص استفاده میکنیم.

پس از این مرحله کار صافکاری بدون رنگ در تهران استارلوکس به اتمام رسیده است. در واقع ما با انجام صافکاری با مکش توانستیم این خودرو را مثل روز اول تحویل مشتری دهیم. حالا یک خودرو دیگر پس از اتمام صافکاری پی دی ار روانه خیابان های تهران میشود.

ابزار های صافکاری:

صافکاری پی دی ار توسط ابزار مخصوص که فقط توسط افراد با تجربه قابل استفاده میباشند صورت میگیرد. صافکاری با مکش و صافکاری بی رنگ در تهران با چندین ابزار مختلف انجام میشود. این دستگاه ها امکان خدمات صافکاری را برای متخصص ساده تر میکند. اما همچنان تجربه و دانش فنی متخصص است که اجازه کار با این دستگاه ها را میدهد. ابزار های صافکاری بدون رنگ در تهران استارلوکس بسیار تخصصی هستند. برای همین به هیچ عنوان شما با خریدن این دستگاه ها توانایی صافکار شدن را ندارید. پس توقع نداشته باشید با خرید این دستگاه ها یک متخصص صافکاری با مکش شوید. معرفی این ابزار ها صرفا برای آشنایی شما بوده است. این ابزار شامل موارد بسیار زیاد و تخصصی هستند که در ادامه به آن ها میپردازیم:

  • انواع میله های پی دی ار
  • تفنگ های نیش گیر
  • انبر های قری کش
  • ابزار های چوبی مخصوص
  • مُشتی و قالب تنه
  • و ده ها ابزار دیگر

اهمیت انتخاب خدمات صافکاری خودرو:

اینکه شما از چه مرکز خدمات خودرویی برای صافکاری بدون رنگ در تهران بهره مند شوید بسیار دارای اهمیت است. در واقع انجام این خدمات کار هر کسی نیست و نیاز به تخصص و تجربه دارد. پس پیشنهاد میشود عجولانه تصمیم برای صافکاری خودروی خود نگیرید. شاید یک صافکار به شما بگوید که انجام خدمات صافکاری بی رنگ روی خودرو شما غیر ممکن باشد. اما احتمال زیادی دارد که نظر این صافکار کارشناسی شده نباشد. و صرفا برای مبلغ بالا و نداشتن دانش کافی تصمیم به صافکاری سنتی بگیرد. همچنین یکی دیگر از این موضوعات نداشتن ابزار آلات کافی برای خدمات صافکاری با مکش است. این ابزار ها، ابزار های ارزانی برای صافکاری خودرو نیستند. و خریدن این ابزار ها نیز نیاز به هزینه زیادی دارد.

ما در استارلوکس بهترین متخصصین و مجرب ترین افراد رو برای خدمات صافکاری با مکش یا صافکاری بی رنگ در تهران در اختیار داریم. در واقع ما با سال ها فعالیت و تجربه در این زمینه جز بهترین ها هستیم. استار لوکس با تخصص و تجربه سالیان خود ابتدا خودروی شما را بررسی میکند. اولویت اول برای خودرو شما صافکاری بدون رنگ است. در صورت انجام آن دیگر نیازی به صافکاری با رنگ نیست. البته که استارلوکس در زمینه صافکاری سنتی یا با رنگ هم متخصص بسیار خوبی است. اما این موضوع صرفا برای حفظ ارزش خودرو و حفظ ظاهر اولیه خودرو شما است. در صورت داشتن امکان صافکاری pdr اینکار توسط متخخصین انجام میشود. در غیر اینصورت ما به سراغ صافکاری سنتی میرویم.

تفاوت صافکاری بدون رنگ و با رنگ:

همونطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم ما دو نوع صافکاری داریم. اولین نوع صافکاری با رنگ یا به روش سنتی است. در این حالت متخصص یا صافکار خودرو به روش سنتی خودرو را صافکاری میکند. این روش معایب زیادی مثل کم شدن ارزش خودرو و رنگ داشتن خودرو را به همراه دارد. البته در مواقعی که چاره ای جز اینکار نباشد، بهتر است از این روش استفاده شود. روش دوم صافکاری بی رنگ یا همان pdr است. در این روش صافکار با استفاده از دستگاه های مخصوص کار صافکاری خودرو را انجام میدهد. صافکاری بدون رنگ در تهران یکی دیگر از انواع صافکاری است که از ارزش خودرو کم نمیشود. هر صافکاری نیز توانایی انجام این را ندارد و ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ در تهران:

در ابن روش همانطور که اشاره کردیم خودرو بدون رنگ صافکاری میشود. یعنی با این روش دیگر از ارزش خودرو کم نمیشود. این بزرگترین مزیت برای صافکاری یک خودرو است. دومین مزیت آن حفظ ظاهر اولیه خودرو است. در واقع شما با انجام صافکاری با مکش بهترین اتفاق برای خودروتان می افتد و ظاهر خودرو حفظ میشود. دیگر مزیت این روش سریع بودن نسبت به صافکاری با رنگ است.

خیلی از افراد به دنبال این هستند که عیبی از این روش بگیرند. اما واقعیت این است که این روش یک روش نوین در صافکاری خودرو است. خوشبختانه یا متاسفانه این روش هیچ معایبی را ندارد. جز اینکه روش نیاز به دقت و ظرافت بالای کاری متخصص دارد. در واقع دقت و ظرافت در این کار، صرفا از پس یک متخصص حرفه ای بر می آید. همچنین در شهر تهران که شهر مملو از خدمات صافکاری خودرو است، ریسک اینکار برای افراد بالاست. اما جز این موضوع هیچ نوع دیگری از معایب خودرو وجود ندارد. حداقل تا زمان پیشرفت علم در این زمینه و کشف راه های نوین دیگر، صافکاری بدون رنگ بهترین نوع صافکاری است.

مزایا و معایب صافکاری با رنگ در تهران:

یکی از مزایای صافکاری با رنگ دقیقا عیبی است که صافکاری بدون رنگ دارد. یعنی صافکاری با رنگ نیاز به دقت و ظرافت خاصی ندارد. در واقع صافکار میتواند بدون هیچ گونه ظرافت و دقت خاصی(نسبت به دسته اول) کار صافکاری را انجام دهد. البته این مبنی بر این نیست که دیگر فرقی ندارد چه کسی کار صافکاری را انجام دهد. صرفا این نوع از صافکاری ساده تر از نوع مدرن آن است.

از معایب این نوع هم مهم ترینش رنگ داشتن خودرو است. در واقع با داشتن رنگ خودرو، خودروی شما افت شدیدی در قیمت و ارزشش خواهد داشت. همچنین از دیگر معایب این روش میتوان به ظاهر خودرو اشاره کرد. در این روش با توجه به رنگ داشتن خودرو، خودروی شما کمی از چشم میافتد. البته لازم به ذکر است که این عیب بیشتر مربوط به خود صافکار و متخصص آن میشود. اگر صافکار و نقاش خودرو بتواند رنگ مورد نظر را روی خودرو پیاده سازی کند این مشکل به وجود نمیاید. ما در استارلوکس با از امکانات و متخصصین خوبی بهره مند هستیم. در استارلوکس خودرو ها را به بهترین شکل ممکن حتی به روش صافکاری با رنگ صافکاری میشوند. از دیگر معایب این روش میتوان به زمان زیادی که میبرد اشاره کرد.

سوالات متداول:

ما در این قسمت سعی کردیم به بخشی از سوالات شما از پیش پاسخ دهیم. در صورت دریافت نکردن پاسخ سوالات خود یا هرگونه مشاوره میتوانید با شماره های استارلوکس تماس بگیرید.

۱- مدت زمان صافکاری بدون رنگ و با رنگ چقدر است؟

یکی از مسائل مهم در بحث صافکاری، مسئله زمان است. قطعا خدمات صافکاری بی رنگ در تهران استارلوکس نسبت به صافکاری با رنگ زمان کمتری میبرد. در واقع شاید این مدت زمان صافکاری با رنگ در یک جا از خدمات صافکاری بدون رنگ در یک جای دیگر کمتر باشد. پس این موضوع بیشتر مربوط به صافکار و متخصص خودرو است. ولی به صورت کلی صافکاری به روش بدون رنگ یا با دستگاه زمان کمتری میبرد. همچنین از عوامل دیگر در کار سرعت و دقت متخصص است. ما در استارلوکس با کیفیت ترین خدمات را در سریعترین زمان به شما عزیزان ارائه میکنیم.

مقاله پینشنهادی : مزايا ومعايب استفاده از گاز طبيعي CNG

۲- قیمت صافکاری بی رنگ در تهران چقدر است؟

یکی از سوالات دیگر در مورد صافکاری، قیمت این خدمات در شهر تهران است. در شهر تهران با توجه به بزرگی و تنوع خودرو و سطح مردم، قیمت های متفاوتی وجود دارد. اما به صورت کلی قیمت این دسته از خدمات به دو صورت تعیین میشود. اولین مورد تعیین کننده قیمت، میزان تخصص صافکار و کیفیت کار است. قطعا کسی که کیفیت کار پایین تری دارد، قیمت پایین تری را هم دارد. مورد دیگر تعیین کننده قیمت، نوع خودرو شما است. میزان قیمت صافکاری بستگی به نوع و جنس رنگ، بدنه و شاسی خودرو تعیین میشود. این دو مورد مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت هستند.

البته عوامل دیگری مثل وجدان کاری نیز بسیار دارای اهمیت است. متاسفانه بعضی از افراد به جیب مشتری نگاه میکنند و قیمت را اعلام میکنند. که اینکار اصولا غیر اخلاقی است و درست نیست. همچنین بالا شهر یا پایین شهر بودن هم در تهران متاسفانه یکی دیگر از این عوامل است. البته ما در تکنو روژ بهترین کیفیت را با کمترین قیمت به مشتریان خود عرضه میکنیم. ما با حفظ اعتماد و اعتباری که نزد شما داریم به اینجا رسیده ایم. در استارلوکس منصفانه ترین قیمت را در هر زمینه خدمات خودروی میتوانید دریافت کنید.

قدم پایانی:

خب در این مقاله در مورد عوامل گوناگونی با شما صحبت کردیم. با صافکاری بی رنگ در تهران و صافکاری با رنگ خودرو آشنا شدیم. همچنین در مورد قیمت و اهمیت انتخاب صافکار باهم صحبت کردیم. در این مقاله در مورد مزایا و معایب انواع روش های صافکاری پرداختیم. امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه کمک شایانی به شما عزیزان بکنیم. ما سعی کردیم در این مقاله تجربیات خودمان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین شما عزیزان میتوانید در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه صافکاری یا خدمات مختلف خوردو با استارلوکس تماس بگیرید. تکنو روژ به صورت آنلاین و به صورت تلفنی در تمام روز های هفته پاسخگویی شما عزیزان است. همچنین برای رزرو خدمات میتوانید از طریق فرم یا شماره تماس های زیر اقدام کنید.

همراه با تکنو روژ ، طهران را زیباتر کنیم…

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا