نکته فنی کاربردی در مورد خودرو

نکته فنی کاربردی در مورد خودرو

نکته فنی کاربردی

در خودرو اکثر قطعات حرکت پس و پیش و دورانی دارند، بنابراین بایستی به درستی در جای خود حرکت کنند تا لرزش و تکانی در خودرو احساس نشود.

اگر اکسل خودرو بر اثر تصادف یا برخوردهای شدید کج شود، پس از مدتی، در سرعت‌های بالا حرکت نرم و بدون لرزش خودرو را با مشکل مواجه خواهد کرد. این مساله ممکن است بدلیل وجود مشکل در میل گاردان نیز بوجود آید. وظیفه این قسمت انتقال نیرو به چرخ‌های عقب در خودروهای دیفرانسیل عقب است، که اگر کج شود می‌تواند در خودرو لرزش ایجاد کند.

همچنین تویی چرخ که انتهای میل گاردان در آن قرار می‌گیرد، بایستی سالم باشد و روغن از آن نشت نکند. گرد و غبار جاده می‌تواند عاملی برای کثیف شدن آن و در نتیجه از بین بردن این قسمت شود که در ایجاد لرزش خودرو بی‌تاثیر نیست.

در خودروهای دیفرانسیل جلو، از بین رفتن تویی چرخ به معنای تعویض یک اکسل است، بنابراین در سرویس و کنترل این بخش نیز سهل‌انگاری نکنید.

مقاله پیشنهادی : روش و عيب_يابي كمك فنر خودرو


مجموعه تعمیرگاهی تکنو روژت تهران
مجموعه تعمیرگاهی تکنوروژ کرج
صافکاری بی رنگ PDR MTC نقاشی خودرو لمس جادویی شاسی کشی سپر سازی مکانیکی جلوبندی سازی برق خودرو تون آپ تعمیر ای سی یو ایسیو ECU باتری سازی

در صورت تصادف و یا خراب شدن خودروی تان عکس و یا توضیحات خودرو خود را برای ما ارسال کنید. ما به شما مشاوره و قیمت صافکاری یا تعمییر خودرو شما را بصورت رایگان برآورد میکنیم.
در صورتی که خودروی شما تصادف شدید داشته است / آن را با قیمت نازل به دلال های نفروشید ما به صورت قراردادی در کمترین زمان ممکن ماشین سالم و باز سازی شده را تحویل شما میدهیم.
(دیگر نیاز نیست با صافکاری و نقاشی سرو کله برزنید و وقت خود را صرف خرید قطعه کنید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

تلگرام
واتساپ
فسبوک
پینترست
ایمیل
چاپ
امتیاز دهی به مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا