بهترین صافکاری در کرج + صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در کرج

زمانی که بدنه خودروی شما به دلیل تصادف و یا برخورد با چیزی دچار آسیب می‎شود. اولین دغدغه شما این است که کدام مجموعه صافکاری بهترین کیفیت کار با قیمت منصفانه را به شما ارائه می‎دهد؟ شما یک کلاس درس را در نظر بگیرید تنها 2 یا 3 نفر از دانش آموزان می‎توانند نمره 20 بگیرند

پس در یک کلاس می‎تواند 2 الی 3 نفر بهترین باشند این مقدمه خوبی است برای اینکه بدانیم بهترین صافکار در کرج می‎تواند چند جای انگشت شمار باشد اما ما چرا می‎گوییم بهترین صافکاری در کرج هستیم چه ویژگی هایی داریم، بهترین صافکاری pdr در کرج چه شاخص‎هایی باید داشته باشد.

برای مشاوره و هماهنگی با شماره تلفن 09125347336 (آقای صلواتی) تماس حاصل فرمایید.

شاخص‎های بهترین صافکاری در کرج

  1. اخلاق حرفه ای و اصل رعایت ادب و احترام.
  2. اجرای زمانبندی درست برای تحویل کار صافکاری و نقاشی در زمان مقرر
  3. مجموعه باید دارای تیم صافکاری با تجربه باشد.
  4. مجموعه باید به صورت تخصصی قسمت‎های مختلف کار صافکاری را انجام دهد.
  5. مجموعه باید مجهز به تمامی دستگاهای صافکاری باشد.
  6. واحد کنترل کیفیت بر چگونگی انجام کار نظارت داشته باشد.

مقاله پیشنهادی  « پی دی ار چیست pdr ؟

ما در مجموعه روژ خودرو تمامی مواد بالا را رعایت کرده ایم و تمام تلاش خود را برای بهبود هرچه بیشتر شاخصه های بهترین صافکاری در کرج را انجام خواهیم داد.مجموعه روژ خودرو با  وجود چند تیم با اساتید با تجربه شامل: تیم شاسی کشی، تیم صافکاری pdr، تیم صافکاری و تنظیم کاری، تیم نقاشی کوره ای و لیسه گیری و تیم احیای رنگ و سرامیک آماده ارائه خدمات به مشتریان می‎باشیم برای برقراری تماس و هماهنگی با شماره 09125347336 (آقای صلواتی) تماس حاصل فرمایید.

اخلاق حرفه ای و اصل رعایت ادب احترام در بهترین صافکاری کرج

رعایت اخلاق در برخورد با مشتری اولین و اساسی ترین ویژگی بهترین صافکاری و نقاشی در کرج می باشد خویشتنداری و گوش دادن به سخنان و خواسته های مشتری جزوی از وظایف صافکار و نقاش می باشد در مواردی که مشتری آگاهی کمی نسبت به یک موضوع دارد صافکار موظف است به زبان ساده موضوع را برای مشتری روشن نماید

در مجموعه های معتبر در کرج مشتری مستقیم با شخص صافکار و نقاش مواجه نمی شود و یک نفر به عنوان مدیر مسئول با مشتری ارتباط دارد این شخص موظف است به خواسته های مشتری رسیدگی کند

اجرای زمانبندی درست در اجرای کار در بهترین صافکاری کرج

در عصر جدید زمان مولفه ای مهم و اساسی است به موقع بودن شرط اساسی انجام خدمات است چرا که افراد در جامعه برای زمان محدود خود برنامه ریزی می کنند، بدقولی در زمان تحویل کار صافکاری در این روزها به یکی از نگرانی های عمده مشتریان تبدیل شده است. بنابراین لازمه بهترین صافکاری در کرج این است

که مجموعه برای زمانبندی انجام کار برنامه ریزی کند و حتی بدون یک ساعت تاخیر خودرو را به موقع تحویل مشتری دهد انجام زمانبدی درست نیاز به مدیریت تخصصی دارد ما در مجموعه روژ خودرو کاربرگ های مخصوص مدیریت زمان داریم در این کاربرگ ها زمان انجام مراحل صافکاری درج شده است تا تکنسین مراحل زمانی انجام کار صافکاری را برنامه ریزی نماید.

مقاله پیشنهادی » صافکاری با دستگاه بادگیری بی رنگ در کرج

تیم صافکاری و نقاشی باتجربه لازمه بهترین صافکاری در کرج

تیم های صافکاری متشکل از 2 یا سه نفر می باشند که با توجه به کار صافکاری هر کدام وظایف خود را انجام می دهند تیم صافکاری عموما شمال دو استاد کار و یک شاگرد می باشند یا شامل یک استاد کار و یک تکنسین و یک شاگرد این تیم ها هر کدام وظایف خاص خود را دارند برای مثال در مجموعه روژ خودرو دو تیم 3 نفره که فقط کار صافکاری پی دی آر و بیرنکی انجام می دهند وجود دارد این تیم ها نمی توانند برای مثال شاسی کشی خودرو را انجام دهند(حتی اگر به این کار مسلط باشند) چرا که شاسی کشی در تخصص تیم شاسی کشی می باشد.

انجام تخصصی کارها لازمه بهترین صافکار در کرج می باشد چرا که ساختار خودروهای موجود در بازار متفاوت می باشد و یک نفر به تنهایی نمی تواند تمام خدمات مربوط به آن را انجام دهد برای مثال صافکاری pdr  درب فیدیلیتی نیاز به تیمی دارد که قبلا صافکاری بی رنگ این خودرو را انجام داده باشد چرا صافکاری خط و خطوط و دوبل های این خودرو با سایر خودرو ها متفاوت است و یا درب صندوق سوزوکی ویتارا را در نظر بگیرید.

درب صندوق این خودرو دارای دوبل های پیچیده ای می باشد و نیاز به تخصص و تجربه در صافکاری pdr  این خودرو وجود دارد و برای بهترین صافکاری و نقاشی نیاز است تا تیم ها به صورت تخصصی صافکاری و نقاشی خودرو را انجام دهند.

مقاله پیشنهادی » هزینه صافکاری ۱۴۰۲

لزوم تجهیز بودن به تمام دستگاهای صافکاری برای بهترین صافکاری در کرج

امروزه انجام صافکاری و نقاشی تخصصی خودرو نیازمند استفاده از دستگاه های مختلف است اگرچه امروزه نیز بخش قابل توجهی از کار صافکاری و نقاشی خودرو توسط دست انجام می شود اما صافکاری با کیفیت بدون دستگاه ها و تجهیزات تقریبا غیر ممکن است.

دستگاهای صافکاری دراری طیف وسیعی از تجهیزات می باشند که در مجال این مقاله نمی کنجد و ما در مقاله های جداگانه ای در سایت روژ خودرو به آن پرداخته این اینجا برای نمونه تنها یک مثال می زنیم در گذشته صافکاری خودرو به صورت سنتی انجام می شد و زمانی که باد در ورق ایجاد می شد

کار صافکاری بیرنگ متوقف می شد و صافکار برای برطرف کردن باد ورق می بایست رنگ ورق را پاک می کرد و صافکاری با رنگ انجام می داد اما امروزه صافکار pdr  با استفاده از دستگاه مغناطیسی بادگیری بی رنگ را انجام می دهد این دستگاه با ایجاد حرارت موضعی باعث جم شدن ورق می شود این یک نمونه از ده ها نمونه ایست که دستگاه می تواند در ارائه کیفیت بالای کار در بهترین صافکاری را ارائه نماید.

مقاله پیشنهادی « صافکاری در کرج 

وجود واحد کنترل کیفیت لزوم بهترین صافکاری

کنترل کیفیت در ارائه خدمات صافکاری و نقاشی عبارت است از این که عملیات و مراحل انجام صافکاری و نقاشی خودرو طبق استاندارد های تعیین شده فنی و کیفی پیش خواهد رفت یا خیر. وجود واحد کنترل کیفیت برای بهترین صافکاری در کرج یک امر ضروری است.

چرا که ممکن است تکنسین به دلیل خستگی یا سهل انگاری در انجام استاندارهای کار صافکاری و یا نقاشی کوتاهی کند وجود واحد کنترل کیفیت باعث می شود تا چنین مشکلاتی بروز نکند. برای نمونه شاسی کشی و تنظیم چاچوب خودرو یکی از اساسی ترین و حساسترین قسمت صافکاری می باشد چرا که کوچکترین انحراف در شاسی و یا ستون خودرو باعث ایجاد مشکلات جبران ناپذیری در خودرو می شود لذا وجود واحد کنترل کیفیت و نظارت بر درستی انجام کار می تواند از این زیان های و اشتباهات جلوگیری کند.

مجموعه روژ خودرو مجهز به تمامی دستگاه های صافکاری بی رنگ پی دی آر شاسی کشی و نقاشی کوره ای در اتاق رنگ ایتالیایی با رعایت تمای ویزگی های بهترین صافکاری در کرج آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد برای مشاوره و هماهنگی با شماره تلفن 09125347336 (آقای صلواتی) تماس حاصل فرمایید.

مقاله پیشنهادی  » صافکاری با دستگاه لیزری

برای مشاوره و هماهنگی با شماره تلفن 09125347336 (آقای صلواتی) تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا