مزایا خودرو‌های دیفرانسیل عقب

مزایا خودرو‌های دیفرانسیل عقب

مزایا خودرو‌های دیفرانسیل عقب

در خودرو‌های دیفرانسیل عقب تقسیم وزن بهتری صورت می‌گیرد در نتیجه وزن ‌حین شتاب‌گیری به محور عقب که به عنوان محور محرک است، منتقل می‌شود و با بالا رفتن چسبندگی تایر‌های عقب، شتاب‌گیری بهتری انجام خواهد شد.
خودرو‌های دیفرانسیل عقب زاویه فرمان‌گیری بیشتری دارند و به همین خاطر نیز در محیط کوچک‌تری می‌توانند دور بزنند و همچنین به خاطر تقسیم وزن بهتر و فرمان‌پذیری بیشتر، دارای هندلینگ و خوشدستی بالاتری نیز خواهند بود.
در ترمز‌گیری‌ها نیز از قفل شدن سریع تایر هاجلوگیری می‌کند و در صورت وجود سیستم ترمز قوی در محور عقب، کمک شایانی به توقف سریع‌تر خودرو خواهد شد.

تعمیر این خودرو‌ها خصوصا در قسمت سیستم فنربندی جلو و فرمان، راحت‌تر خواهد بود.
ضمن اینکه در این خودرو‌ها دردسر اتصالات مختلف در چرخ‌های جلو نیز حذف شده است و استهلاک جلوبندی به واسطه کم‌شدن وزن در این قسمت و انتقال بخشی از آن به عقب خودرو، کمتر می‌شود.

مقاله پیشنهادی : تست استال گیربکس اتوماتیک

اما یکی از مزایای مهم قرار گرفتن دیفرانسیل در محور عقب، امکان بهره‌گیری از پیشرانه‌های قوی‌تر در این خودرو‌هاست. در خودرو‌های دیفرانسیل جلو چون تایر‌ها و سیستم فرمان تحت فشار وزن و دیگر قطعات قرار گرفته در دماغه خودرو هستند، اطلاعات چندان دقیقی از سطح مسیر حرکت به راننده منتقل نمی‌کنند و این در حالی است که در خودرو‌های دیفرانسیل عقب این ارسال اطلاعات در وضعیت بهتری قرار دارد.

مجموعه تعمیرگاهی تکنوروژ کرج
صافکاری بی رنگ PDR MTC نقاشی خودرو لمس جادویی شاسی کشی سپر سازی مکانیکی جلوبندی سازی برق خودرو تون آپ تعمیر ای سی یو ایسیو ECU باتری سازی

در صورت تصادف و یا خراب شدن خودروی تان عکس و یا توضیحات خودرو خود را برای ما ارسال کنید. ما به شما مشاوره و قیمت صافکاری یا تعمییر خودرو شما را بصورت رایگان برآورد میکنیم.
در صورتی که خودروی شما تصادف شدید داشته است / آن را با قیمت نازل به دلال های نفروشید ما به صورت قراردادی در کمترین زمان ممکن ماشین سالم و باز سازی شده را تحویل شما میدهیم.
(دیگر نیاز نیست با صافکاری و نقاشی سرو کله برزنید و وقت خود را صرف خرید قطعه کنید. 

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

تلگرام
واتساپ
فسبوک
پینترست
ایمیل
چاپ
امتیاز دهی به مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا