خدمات پی دی ار pdr در تهران

خدمات pdr در تهران

خدمات تعمیر دندانه بدون رنگ (PDR)

تعمیر فرورفتگی بدون رنگ یا برداشتن فرورفتگی بدون رنگ (PDR)، سریع ترین، مقرون به صرفه ترین و کم مزاحمت ترین فرآیند برای تعمیر فرورفتگی خودرو است.

فرآیند PDR ما را به شرکت پیشرو در تعمیر فرورفتگی بدون رنگ در جهان تبدیل کرده است. علاوه بر PDR، دنت ویزارد مبتکر تعمیرات مختلف SMART (تکنیک های تعمیر در مناطق کوچک تا متوسط) است.

تکنسین های آموزش دیده ما در PDR متخصص هستند. ما از جدیدترین فناوری‌ها برای ترمیم فرورفتگی‌ها و آسیب‌های ناشی از تگرگ استفاده می‌کنیم، بدون اینکه روی رنگ اصلی شما تأثیر بگذارد.

تکنسین های دنت ویزارد آموزش های دقیق PDR را برای تبدیل شدن به متخصص در این زمینه تکمیل می کنند. تکنسین های ما هر روز طیف گسترده ای از تعمیرات فرورفتگی بدون رنگ را در سراسر ایالات متحده و کانادا انجام می دهند.

Dent Wizard با استفاده از ابزارهای ویژه می تواند خودروی شما را به حالت اولیه بازگرداند. فرآیند PDR با کسری از هزینه در کسری از زمان تکمیل می شود!

ترمیم دندان بدون رنگ (PDR) چیست؟

تعمیر فرورفتگی بدون رنگ یک روش تعمیر سازگار با محیط زیست است که بدنه خودرو را در کسری از زمان با هزینه کمی به حالت کارخانه باز می گرداند. PDR را می توان برای از بین بردن فرورفتگی ها و فرورفتگی ها از وسایل نقلیه و همچنین چین و خسارات ناشی از تگرگ استفاده کرد.

تا زمانی که رنگ تراشه یا ترک نخورده باشد، PDR یک جایگزین عالی برای تعمیرات سنتی است.

مقاله پیشنهادی : بهترین ساختار برای بررسی توسعه عملکرد (PDR) چیست؟

ترمیم دندان بدون رنگ چگونه کار می کند؟

هر روز، صدها تکنسین PDR دنت ویزارد در سرتاسر کشور، خودروها را بدون آسیب رساندن به رنگ‌آمیزی اصلی خودرو یا کیف پول مصرف‌کننده، با خیال راحت به حالت اولیه کارخانه بازمی‌گردانند. در اینجا نحوه عملکرد PDR آمده است.

ابتدا تکنسین ها آسیب خودرو را ارزیابی می کنند . فرورفتگی کجاست؟ فرورفتگی چقدر است؟ چگونه به فرورفتگی برسیم؟ پس از ارزیابی آسیب و تعیین اینکه آیا می توان آن را به طور موثر از طریق PDR حذف کرد (همانطور که 80-90٪ از تمام فرورفتگی ها هستند)، ما شروع به کار روی تعمیر می کنیم.

سپس، تکنسین ها به دندانه دسترسی پیدا می کنند . در بیشتر موارد، PDR نیاز به یک تکنسین برای دسترسی به قسمت پشتی فرورفتگی دارد، که به معنای برداشتن دقیق پانل های بدنه، چراغ های عقب، یا در برخی موارد، پانل های داخلی است. برای انجام PDR به یک مسیر به دندانه نیاز دارید.

هنگامی که تکنسین به فرورفتگی دسترسی پیدا کرد، وقت آن است که نگاه بهتری داشته باشد.

دنت ویزارد از یک تخته نور مخصوص استفاده می کند تا تکنسین ما از دید خود بهتر به فرورفتگی آسیب زا نگاه کند.

تخته فرورفتگی روی پانل را برجسته می‌کند و به متخصص می‌گوید ابزارها را دقیقاً در پشت فرورفتگی قرار دهد تا بدن را به حالت اولیه ماساژ دهد.

در نهایت، فشار وارد می کنیم تا فرورفتگی را برطرف کنیم. سپس از ابزارهای ویژه ای استفاده می شود تا با دقت قسمت بیرونی را به موقعیت اصلی خود ماساژ دهید.

فرآیند PDR را می توان با خدمات یک روزه، بسته به شدت دندان، تکمیل کرد و نتایج شگفت انگیز است. حتی بیشتر با توجه به اینکه این فرآیند واقعاً چقدر غیر تهاجمی و سریع است.

دیدن یعنی باور کردن فرآیند PDR را از ابتدا تا انتها در زیر مشاهده کنید.

 

سوالات متداول در مورد تعمیر فرورفتگی بدون رنگ

 

مزایای ترمیم دندان بدون رنگ چیست؟

PDR یک انتخاب هوشمندانه برای تعمیر خودرو شما است. اگر وسیله نقلیه شما  با تگرگ برخورد کرده  یا توسط یک سبد خرید غرق شده است، تعمیر فرورفتگی بدون رنگ یک انتخاب عالی است. در مقایسه با برداشتن دندان سنتی، PDR مزایای زیادی دارد.

  • تعمیر فرورفتگی بدون رنگ مقرون به صرفه است. PDR به مالک وسیله نقلیه نیازی به خرید پنل های جدید یا رنگ جایگزین ندارد. این عوامل آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تر در مقایسه با تعمیرات سنتی تبدیل می کند.
  • ترمیم فرورفتگی بدون رنگ سریع است. تعمیرات سنتی پیچیده است. آنها همچنین به دوره های انتظار برای قطعات جدید یا رنگ جدید نیاز دارند. PDR از طریق یک فرآیند تخصصی بدون پرکننده بدنه تکمیل می‌شود و خودروی شما را سریع به جاده بازمی‌گرداند.
  • تعمیر فرورفتگی بدون رنگ ارزش فروش مجدد خودرو را افزایش می دهد. استفاده از رنگ جدید روی سطح کارخانه خودرو به طور قابل توجهی ارزش فروش مجدد خودرو را کاهش می دهد. دست نخورده نگه داشتن پایان کارخانه یک مزیت کلیدی برای PDR است.

 

چه نوع آسیبی را می توان با استفاده از PDR ترمیم کرد

تعمیر دندان بدون رنگ می تواند انواع فرورفتگی ها، فرورفتگی ها و چین ها را از بین ببرد.

اگر آسیبی به رنگ وارد نشود، فرورفتگی، دانگ یا چین احتمالاً با استفاده از PDR قابل تعمیر است.

PDR یک راه حل عالی برای کمک به بازیابی وسیله نقلیه شما با فرورفتگی در هر اندازه، از جمله آسیب های کوچک تگرگ و چین های بزرگ است.

 

ترمیم دندان بدون رنگ چقدر طول می کشد؟

تعمیرات استاندارد فرورفتگی بدون رنگ بسیار کارآمد است. در بسیاری از موارد، می توان آن را در همان روز تکمیل کرد. با این حال، زمان PDR می تواند بر اساس شدت آسیب مانند اندازه، موقعیت روی وسیله نقلیه، و تعداد فرورفتگی ها، فرورفتگی ها یا چین ها متفاوت باشد. آسیب تگرگ ممکن است چند روز طول بکشد تا تمام آسیب‌های وارده به سطح وسیله نقلیه کاملاً برطرف شود.

 

تفاوت بین ترمیم دندان بدون رنگ و ترمیم دندان سنتی چیست؟

تعمیر فرورفتگی سنتی، فرورفتگی های بدنه خودرو را با پرکننده بدنه پر می کند، که سپس رنگ می شود تا با بقیه قسمت های بیرونی خودرو مطابقت داشته باشد. در حالی که این فرآیند می تواند یک وسیله نقلیه را به خوبی جدید جلوه دهد، اما به روشی که راه حلی پایدار و درازمدت باشد، مشکل واقعی را برطرف نمی کند.

تعمیرات سنتی نیز زمان بر، پرهزینه هستند و می توانند بر ارزش فروش مجدد وسیله نقلیه شما تأثیر بگذارند.

از طرف دیگر، تعمیر دندان بدون رنگ نیازی به پرکننده و سنباده ندارد. بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان PDR را جایگزینی موثر و ارزان برای انجام تعمیرات جزئی در بدنه فروشی می دانند.

PDR نسبت به روش‌های سنتی ترمیم فرورفتگی «ضربه‌ای برای شما» بیشتر ارائه می‌کند و راهی عالی برای مراقبت از نمای بیرونی خودرو شما است.

 

چرا DENT WIZARD شرکت پیشرو در تعمیر دندان بدون رنگ است؟

دلایل زیادی وجود دارد که مشتریان Dent Wizard را انتخاب می کنند :

  • ما دائماً در حال بهبود PDR هستیم. Dent Wizard به فناوری و نوآوری اختصاص دارد. در طول سه دهه گذشته، ما این فرآیند را به کمال رسانده‌ایم و ما را به رهبر جهانی در تعمیر فرورفتگی بدون رنگ تبدیل کرده‌ایم.
  • ما ارزش یک وسیله نقلیه را حفظ می کنیم – فرورفتگی و فرورفتگی باعث کاهش ارزش فروش مجدد وسایل نقلیه می شود. تعمیر دندانه بدون رنگ، خودروها را به حالت اولیه کارخانه برمی‌گرداند بدون اینکه روی رنگ کارخانه تأثیر بگذارد.
  • ما به سرعت وسیله نقلیه شما را برگردانیم. تعمیر دندانه بدون رنگ (PDR) توسط Dent Wizard یک سرویس یک روزه است. این باعث می شود که تمرکز روی چیزهای مهم تر آسان تر شود.
  • ما تعمیرات قابل اطمینان و تضمینی را ارائه می دهیم. هر تعمیر Dent Wizard با 100٪ رضایت مشتری و ضمانت مادام العمر محدود، به صورت کتبی پشتیبانی می شود.

Dent Wizard متعهد به خدمات با کیفیت است. تکنسین های متعهد و بسیار ماهر ما باعث می شود مشتریان احساس خوبی نسبت به خودروی تعمیر شده خود داشته باشند.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

تلگرام
واتساپ
فسبوک
پینترست
ایمیل
چاپ
امتیاز دهی به مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بستن تبلیغ

آیا برای کسب و کار خود نیاز به سایت دارید؟ دوست داری مشتری مستقیم از گوگل داشته باشی روی دکمه زیر کلیک کن.