صافکاری بدون رنگ | صافکاری pdr

صافکاری بدون رنگ

با معرفی مرکز تکنوروژ صافکاری pdr در کرج در خدمت شما هستیم. صافکاری pdr یکی از روش های صافکاری بدون رنگ می باشد که در مواردی که خودرو دچار ضربات شدید نشده باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

در این حالت بدون اینکه به رنگ بدنه خودرو اسیبی وارد شود، آن را صافکاری می کنند. در این روش از میله های پی دی ار استفاده می شود که بسیار مستحکم می باشند و از جنس فولاد هستند. این میله ها با روش هایی می توانند ناهمواری های بدنه خودرو را برطرف کنند. این میله ها در انواع مختلفی می باشند که برای قسمت های مختلف خودرو استفاده می شوند.

اما کار کردن با میله های پی دی ار کار اسانی نیست و نیاز به تجربه کافی دارد. به همین دلیل نمی توان به هر مرکز شناخته نشده ای اطمینان کرد و خودرو خود را به دست آن سپرد. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم بهترین مرکز صافکاری pdr در تهران را به شما معرفی کنیم. در صورتی که خودرو شما آسیب دیده است و نگران افت قیمت آن هستید. نگران نباشید. تنها کافیست به مجموعه اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید و خودرو خود را صافکاری شده و بدون رنگ تحویل بگیرید.

انواع میله های پی دی آر

همان طور که در بخش پیشین اشاره شد میله های pdr انواع مختلفی دارند و هریک برای بخش خاصی از خودرو به کار می روند. اما در حالت کلی می توان این میله ها را به سه بخش کلی تقسیم بندی کرد که در ادامه بیان می شود. شما عزیزان برای ترمیم بدنه خودرو خود می توانید به بهترین مرکز صافکاری pdr در تهران یعنی اتوبیرنگ علی مومنی مراجعه کنید.

میله چرخشی: این نوع از میله در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که امکان چرخش میله وجود دارد.

میله دم ماهی: برای ترمیم نقاطی که فضای کمی دارند از میله دم ماهی برای صافکاری استفاده می کنند.

میله اهرمی: این میله برای اهرم در قطعات جدا شونده مانند کاپوت مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاله پیشنهادی : صافکاری بی رنگ سقف خودرو / PDR پی دی آر

روش های استفاده از میله های pdr

میله های پی دی ار انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز خودرو و محل فرورفتگی از آن ها استفاده می شود. میله های پی دی ار دارای دو بخش دسته و تکیه گاه می باشند که قسمت دسته محل اعمال نیرو می باشد و قسمت تکیه گاه محل برخورد فرورفتگی با خودرو است. در صافکاری pdr در تهران داخل قطعه که چار فرورفتگی شده است را حرارت می دهند و سپس با استفاده از میله های پی دی ار که در اختیار دارند اقدام به برطرف کردن فرورفتگی می کنند.

در نظر داشته باشید در مرکز صافکاری pdr در تهران علاوه بر میله های پی دی از تجهیزات دیگری نیز برای صافکاری pdr استفاده می شود که برخی از این تجهیزات به شرح زیر می باشد:

  • سشوار صنعتی جهت گرم کردن قسمت فرو رفته خودرو
  • انواع چکش های مخصوص و سبک
  • قالب تنه برای قسمت های زاویه دار بدنه خودرو

در چه مواردی می توان از صافکاری pdr استفاده کرد؟

با استفاده از صافکاری pdr در تهران می توان فرورفتگی های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو را برطرف کرد. اما تمامی فرورفتگی ها توسط این میله ها قابل ترمیم نیست و ممکن است نیاز به روش های دیگری از صافکاری داشته باشد. از جمله مواردی که با استفاده از صافکاری pdr در تهران قابل حل است به شرح زیر می باشد:

آسیب های سطحی که بر اثر تصادف بر روی بدنه خودرو ایجاد می شود: تصادف های کوچک اغلب باعث به وجود آمدن فرورفتگی های کوچکی بر روی بدنه خودرو می شوند که ممکن است سپر، درب، گلگیر، و یا بدنه خودرو دچار فرورفتگی شوند در این حالت می توانید از صافکاری pdr در تهران استفاده کنید.

اسیب های ایجاد شده بر اساس بلایای طبیعی: بارش تگرگ نیز ممکن است باعث به وجود آمدن فرورفتگی هایی بر روی سقف، کاپوت و با بدنه خودرو شوند. در صورتی که این فرورفتگی ها به گونه ای باشد که خودرو نیاز به رنگ آمیزی نداشته باشد، می توانید از صافکاری pdr در تهران استفاده کنید و فروفتگی ها را حل کنید.

برخورد توپ به بدنه خودرو: در برخی از موارد ممکن است برخورد توپ های سنگین به خودرو باعث ایجاد فرورفتگی های دایره ای شکل بر سطح بدنه خودرو شوند. معمولا برخورد توپ به بدنه اتومبیل سبب ایجاد فرورفتگی در بدنه خودرو می شود و خراشی را بر روی بدنه ایجاد نمی کند. با استفاده از صافکاری PDR می توان فرورفتگی های سطحی ناشی از برخورد توپ به بدنه خودرو را برطرف کرد.

چه قطعاتی از خودرو با صافکاری pdr ترمیم می شوند؟

در این بخش می خواهیم قطعاتی از خودرو که با استفاده از صافکاری pdr در تهران قابل ترمیم است را بررسی کنیم.

کاپوت خودرو: فرورفتگی های برخی از کاپوت ها با استفاده از صافکاری pdr در تهران قابل ترمیم می باشد. در برخی از خودروها کاپوت از بدنه خودرو جدا می شود و صافکاری می تواند به راحتی فرورفتگی ها را از قسمت داخلی کاپوت بر طرف کند. کاپوت های فایبرگلاس و فیبر کربن با استفاده از صافکاری PDR قابل تعمیر و ترمیم نیستند.

درب های خودرو: برخی از درب خودروها همانند کاپوت از بدنه خودرو جدا می شوند و تکنسین ها می توانند به راحتی با برداشتن پوشش داخلی درب، فرورفتگی ایجاد شده را با استفاده از صافکاری pdr در تهران بر طرف کنند. فرورفتگی درب خودرو زمانی با استفاده از صافکاری PDR قابل ترمیم می باشد که رنگ درب دچار خراشیدگی و ترک نشده باشد.

گلگیر جلو و عقب: گلگیر جلو به راحتی از سطح بدنه خودرو جدا می شود و تکنسین ها می توانند فرورفتگی را از قسمت پشت گلگیر بر طرف کنند. گلگیرهای عقب به طور معمول از وسیله نقلیه جدا نمی شوند و تکنسین ها باید از قسمت صندوق عقب و یا چراغ های عقب خودرو اقدام به برطرف کردن فرورفتگی کنند.

سقف خودرو: فرورفتگی های سطحی که به رنگ خودرو آسیب نزده اند را می توان با استفاده از صافکاری pdr در تهران ترمیم کرد.

مقاله ” صافکاری با دستگاه بادگیری بی رنگ در تکنوروژ کرج

مرکز صافکاری pdr در کرج

جهت اطمینان خاطر از کیفیت صافکاری و برگشت بدنه خودرو به حالت اولیه، می توانید صافکاری pdr خود را به تعمیرکاران مجرب و باتجربه تعمیرگاه اتوبیرنگ تکنوروژ بسپارید. این تعمیرگاه با داشتن افراد متخصص و با سابقه کاری بالا در جهت صفر شویی موتور خودرو، صافکاری بدون رنگ و pdr خودرو و… در خدمت شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات بی نظیر این تعمیرگاه با شماره tel:09125347336 مراجعه کنید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

تلگرام
واتساپ
فسبوک
پینترست
ایمیل
چاپ
امتیاز دهی به مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا