ترمیم pdr بدون رنگ چیست؟

صافکاری پی دی ار در تهران صافکاری pdr صافکاری pdr چیست فیلم صافکاری pdr لوگو صافکاری pdr مزایای صافکاری pdr Pdr چیست اموزش صافکاری پی دی ار در کرج

صافکاری بدون رنگ خودرو Paintless Dent Repair

صافکاری بدون رنگ PDR مقرون به صرفه‌ترین و سریع‌ترین روش صافکاری خودرو است که با محیط زیست نیز سازگار است. این نوع صافکاری می‌تواند با حداقل میزان آسیب به خودرو منطقه فرورفته را به حالت اولیه برگرداند. در واقع PDR یک گزینه عالی برای ترمیم آسیب‌های جزئی به خودرو است که شامل مراحل زیر می‌باشد:

  • تجزیه، تحلیل و دسترسی به منطقه آسیب دیده
  • برداشتن ناحیه آسیب دیده برای دسترسی به پشت فرورفتگی
  • فشار مداوم به دو طرف ناحیه آسیب دیده

وقتی وسیله نقلیه ای از نمایندگی خودرو خارج می شود، رنگ آن کامل و بدنه آن سالم می باشد. با گذشت زمان، ممکن است به دلیل تصادف یا برخورد به سطحی رنگ آن از بین برود که اغلب بخاطر ناشی از ضربه های جزئی پارکینگ می باشد که متاسفانه یک بار هم شده برای شما اتفاق افتاده است. به لطف سیستم های رفع فرورفتگی بدون رنگ که به آن pdr پی دی آر می گویند، می توان این آسیب را با هزینه کمتر و بدون دردسری این رنگ خوردگی خودروی خود را از بین برید.

مجموعه تعمیر گاهی تکنو روژ با ۱۰ سال سابقه تعمیرات تخصصی ماشین های ایرانی و خارجی با بیش از ۱۵ نفر از بهترین مهندس ها و استادکار های متخصص در زمینه های ذیل مشغول به فعالیت است:
صافکاری پی دی آر pdr
صافکاری خودرو های تصادفی
شاسی کشی تخصصی با دقیقترین ابزار
نقاشی و رنگ آمیزی کوره ای خودرو در اتاق رنگ ایتالیایی(هم کیفیت با کارخانه)
مکانیکی جلوبندی سازی برق انژکتور،تون آپ، ریمپ و ….

اقای صلواتی ⁦+۹۸۹۱۲۵۳۴۷۳۳۶⁩

صافکاری با میله های pdr

صافکاری PDR بدون آسیب به رنگ خودرو

تکنسین های tecnoroj | تکنوروژ متخصص در تعمیر فرورفتگی بدون رنگ برای خراش های کوچک و بزرگ هستند. برداشتن فرورفتگی بدون رنگ (PDR) یک فرآیند نوآورانه ترمیم فرورفتگی با استفاده از ابزارهای طراحی شده ویژه است که از پشت پانل‌های فلزی خودرو کار می‌کنند تا پانل را به شکل اولیه‌اش خم کنند و رنگ اصلی را دست نخورده باقی بگذارند.

PDR نیازی به رنگ آمیزی، سنباده زدن یا پرکننده بدنه ندارد، بنابراین خودروها ارزش و درخشندگی خود را حفظ می کنند. شامل برنامه های معمولی می شود

 

  • تصادفات پارکینگ
  • تصادف درب ماشین
  • خم شدن گلگیر و تعمیر برخورد جزئی
  • آسیب به خطوط بدن
  • خط و خش در اندازه های مختلف

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

تلگرام
واتساپ
فسبوک
پینترست
ایمیل
چاپ
امتیاز دهی به مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا