موضوعات داغ

بهترین نقاش خودرو در تهران و کرج

بهترین نقاش خودرو در تهران و کرج

بهترین نقاش خودرو در تهران و کرج

حرفه نقاشی خودرو قبل از اینکه یک حرفه باشد، در واقع یک هنر است، به همین دلیل است که عموما نقاش های خودرو روحیات حساس، لطیف و هنرمندانه ای دارند البته در برخی از موارد اخمو و عصبی هستند.
ما در این مقاله توضیح میدهیم که بهترین نقاش خودرو در تهران و کرج کیست، چه کس یا کسانی می توانند این ادعا که بهترین نقاش خودرو هستند را داشته باشند.

بهترین نقاش خودرو چه خصوصیاتی دارد

عموما هر استادکاری این ادعا را دارد که بهترین استاد نقاش در منطقه یا شهر خود است اما همیشه هر ادعایی صدق نمی کند و در نهایت جوجه را آخر پاییز می شمارند ما در این قسمت چهار خصوصت بهترین نقاش خودرو را از لحاظ فنی توضیح میدهیم:

۱. تجربه کافی در بتانه کاری و زیر سازی رنگ بدنه خودرو: بهترین نقاش خودرو باید به صورت حرفه ای بتانه کاری و زیر سازی رنگ را انجام دهد چرا که زیر سازی رنگ مهمترین بخش رنگ آمیزی خودرو است متاسفانه می بینیم که اشخاص بدون تجربه وارد این حرفه شده اند و زیر سازی رنگ سرسری انجام می دهند و نتیجه آن این می شود که بعد از چند ماه از رنگ آمیزی خودرو، رنگ بدنه دچار ترک و فرو رفتگی می شود چون زیرسازی درستی نشده است ما در تکنوروژ تمام مراحل زیر سازی خودرو را کنترل کیفیت می کنیم و بعد از تایید در واحد کنترل کیفیت اجازه رنگ آمیزی صادر می شود.

مقاله پیشنهادی :  بهترین مرکز ترمیم باسازی و صافکاری خودرو تصادفی

۲. دومین خصوصیت بهترین نقاش کرج این است که موم کاری را به نحو احسن انجام دهد مومکاری خودرو یکی از حساسترین کارهای نقاشی خودرو است. موم کشی باید شبیه موم کشی فابریک کارخانه انجام شود که در این مورد هم متاسفانه برخی از نقاش های خودرو به هیچ عنوان توجه ای به این موضوع ندارند و مشتری ها هم عموما متوجه این کم کاری نقاش نمی شوند ما در تکنوروژ مومکاری خودرو را له صورت دقیقا و شبیه به فابریک کارخانه انجام می دهیم و در در برخی از خودروهای خارجی که مومکاری آن بسیار تخصصی است از متخصص مومکاری (خارج از مجموعه) استفاده می کنیم

۳. سومین خصوصیت بهترین نقاش تهران کرج این است که پاشش یکنواخت رنگ و کیلر حرفه ای باشد برای این امر ابتدا نیاز به یک پیستوله حرفه ای است و در مرحله بعد هنر نقاش خودرو است که رنگ را یکنواخت در سطح بدنه بپاشد ما در تکنوروژ بعد از رنگ آمیزی میزان ضخامت رنگ را با میکرون سنج اندازه گیری می کنیم و از یکنواختی پاشش رنگ اطمینان حاصل می کنیم.

۴. چهارمین خصوصیت بهترین نقاش تهران کرج این است که نقاش خوب باید به امر لیسه گیری،لکه گیری،سمباده پولیس، احیای رنگ و … مسلط باشد ما در تکنوروژ از بهترین استاد های نقاشی خودرو بهره می گیریم جناب آقای قاسم مظفری با ۲۵ سال سابقه نقاشی خودرو و جناب آقای حسین یزدیان با ۴۰ سال سابقه، در خدمت مشتریان هستیم.

مقاله پیشنهادی : بهترین نقاش خودرو در تهران و کرج

بهترین نقاش خودرو در تهران و کرج (2)

بهترین و حرفه ترین نقاش خودرو در تهران چه امکاناتی دارند

۱. بهترین نقاش خودرو باید از بهترین متریال استفاده کند. رنگ خودرو قسمتی است که در معرض باد، باران ، نور خورشید و گرد و غبار قرار دارد بنابراین استفاده از مواد مرغوب طول عمر مفید رنگ آمیزی را بالا می برد متاسفانه برخی از نقاش ها برای پایین آوردن قیمت جهت جلب مشتری از بی کیفیت ترین مواد استفاده می کنند و گاهی با قاطی کردن رنگ روغنی ساختمانی در رنگ خودرو اقدام به رنگ آمیزی می کنند (مشتریانی که فقط دنبال قیمت پایین هستند گرفتار این گونه نقاش ها می شوند)
۲. بهترین نقاش خودرو در تهران و کرج باید از مکان مناسبی برای رنگ آمیزی خودرو استفاده کند به این منظور اتاق رنگ طراحی می شود اتاق رنگ باید داری تهویه مناسب و فیلتر هوای مناسب باشد تا کوچکترین گرد و غبار وارد محیط رنگ آمیزی نشود همچنین برای لعاب رنگ و استحکام رنگ باید رنگ خودرو کوره ای شود. ما در تکنوروژ با استفاده از اتاق رنگ ایتالیایی در یک محیط کاملا استاندارد خودرو را رنگ آمیزی می کنیم و در دو مرحله خودرو وارد کوره می شود یک مرحله بعد از آستر دو جزیی و یک مرحله بعد از رنگ آمیزی‌

مقاله پیشنهادی » صافکاری در کرج

چرا نقاشی خودرو را باید به بهترین نقاش خودرو سپرد:

متاسفانه به دلیل رقابت ناسالم سپردن کار نقاشی خودرو بدون اطلاع از بازار نقاشی خودرو کاری مخاطره آمیز است چرا که به دلیل رقابت ناسالم ‌موارد زیر را برای کاهش در وقت و هزینه انجام می دهند

۱. استفاده نکردن از آستر دو جزیی به دلیل گران بودن آن
۲. خودداری از موم کشی و مومکاری به دلیل کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت(عموما جای موم را با بتانه پر می کنند)
۳. استفاده از بی کیفیت ترین بتانه های سنگی به دلیل ارزان بودن
۴. عدم موجگیری ورق در زمان زطرسازی رنگ به دلیل صرفه جویی در متریال
۵. قاطی کردن رنگ های متفرقه(ساختمانی) در دنگ خودرو برای کاهش هزینه خرید رنگ خودرو
۶. سر بار زدن از سمباده پولیش بعد رنگ آمیزی خودرو به دلیل صرفه جویی در هزینه و وقت(یا به به دور از صداقت اذعان می کنند که سمباده پولیش صورت گرفته است)

بهترین نقاش خودرو در تهران و کرج

ما در تکنوروژ با ۲۴ عدد دوربین تمام مراحل رنگ آمیزی خودرو را فیلمبرداری می کنیم و تمام مراحل انجام نقاشی را مستند می کنیم و در صورت نیاز مشتری می تواند تمام مراحل رنگ آمیزی خودرو را بازبینی کند هدف ما این است که بهترین نقاشی خودرو در تهران کرج باشیم و در این راه تمام تلاشمان خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی : صافکاری با دستگاه مکش در تکنوروژ کرج

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

تلگرام
واتساپ
فسبوک
پینترست
ایمیل
چاپ
4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا